Vrátenie tovaru

 

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy o kúpe tovaru do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.  

Postup:

1. Tovar starostilivo zabaľte, tak aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

2. Vytlačte a vyplňte tento formulár, ktorý priložíte do balíka ku vrátenému tovaru.

3. Balík zašlite na adresu: ZAZZA, s.r.o., P.O. BOX 131, 08001 Prešov, Slovenská republika. 
Tovar sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný tovar sa nepríjma a vracia sa späť.

4. Peniaze Vám budú vrátené v lehote 14 dní odo dňa platného odstúpenia od zmluvy.


Spotrebiteľ má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. V prípade, že vrátený tovar bude poškodený, špinavý, bez visačiek (ak ich tovar mal), alebo bez pôvodného balenia, predávajúci si môže uplatniť od spotrebiteľa náhradu za zníženie hodnoty tovaru.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Spotrebiteľ nemôže vrátiť náušnice, ktoré boli uzavreté v ochrannom obale a tento obal bol po dodaní porušený.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy len z časti, t.j. vráti len časť tovaru z celkovej objednávky a týmto vrátením klesne hodnota objednaného tovaru pod stanovenú sumu, na základe ktorej bola poskytnutá zľava na dopravu je spotrebiteľ povinný dodatočne uhradiť náklady na dopravu.

Tento e-shop používa súbory Cookies. Súbory Cookies sú potrebné, aby e-shop správne fungoval, dobre sa ovládal a zobrazovali sa Vám najmä produkty, ktoré Vás môžu zaujímať. Viac informácií.