Vrátenie tovaru

 

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy o kúpe tovaru do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.  

Postup:

1. Tovar starostilivo zabaľte, tak aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

2. Vytlačte a vyplňte tento formulár, ktorý priložíte do balíka ku vrátenému tovaru.

3. Balík zašlite na adresu: ZAZZA, s.r.o., P.O. BOX 131, 08001 Prešov, Slovenská republika. 
Tovar sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný tovar sa nepríjma a vracia sa späť.

4. V prípade, že sme prijali tovar, ktorý bol v neporušenom stave (nenosený, v pôvodnom balení a s visačkami pokiaľ ich tovar mal) peniaze Vám budú prevedené na Vami uvedený účet v lehote 14 dní.


Spotrebiteľ má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. 

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Spotrebiteľ nemôže vrátiť náušnice, ktoré boli uzavreté v ochrannom obale a tento obal bol po dodaní porušený.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy len z časti, t.j. vráti len časť tovaru z celkovej objednávky a týmto vrátením klesne hodnota objednaného tovaru pod stanovenú sumu, na základe ktorej bola poskytnutá zľava na dopravu je spotrebiteľ povinný dodatočne uhradiť náklady na dopravu.

Tento e-shop používa súbory Cookies. Súbory Cookies sú potrebné, aby e-shop správne fungoval, dobre sa ovládal a zobrazovali sa Vám najmä produkty, ktoré Vás môžu zaujímať. Viac informácií.